Kas atsitiko supermama.lt populiarumui?

Nejaugi visos šmaikštašiknės išsilakstė po Fėjzbuką, ar įgavo daugiau proto ir staiga virto tikromis, mylinčiomis ir rūpestingomis super mamomis, o ne isteriškomis elektroninėmis furijomis? Klausimų daugiau nei atsakymų, taigi lieka vienas – esminis: kur dingo vieno didžiausių, seniausių ir populiariausių lietuviškų forumu lankytojai?

Php forumai, kaip ir daugelis kitų atgyvenusiu socialinio bendravimo įrankių, neatlaiko konkurencijos su milijardus dolerių žarstančiu Facebook. Elektroninės istorijos sąvartynan keliauja tokios legendos kaip Frypė, Klasė.lt ir (thanks God!) Onė. Net ta pati Gūglė rizikuoja užleisti lyderio pozicijas Cako (kažkodėl, būtent taip anglakalbėje žiniasklaidoje pravardžiuojamas Cukerbergas) imperijai.

Chaotiškoje ir vizualiai nepatrauklioje aplinkoje liko daugybė erdvės turgaus pobūdžio prekybai: čia vis dar parduodami sendaikčiai ir Lietuvos ir iš Airijos, o keletas „elitinių“ ar „prastumėtų“ grupuočių keičiasi kosmetikos ir bižuterijos gaminių API kodais.

Vis gi naivu tikėtis, kad išnyko baltų laidų ausyse ir prakąsto obuolio kultūros fanės, važinėjančios lizinginiais taip nekenčiamų savo diedų džipais. Su vyno taure guminėmis pirštinėmis šutinamose rankose, ptojančioje vonioje mirkstančios feministės – šmaikštašiknės, Enrique Iglesias bilietų pirkėjos, prisiekusios i… kategorijos prekių fanės ir nereiklios tuštutės yra tikras bei visaip puoseletinas lobis vartotojiškoje visuomenėje! Elementari rinkos logika reikalauja išlaikyti ir gausinti šį pirkėjų segmentą, nepaisant Vyriausybės vykdomos pragmatiškos demografinės politikos!